Публикации

Как маркетинг на съдържанието може да помогне на вашия бизнес?

Маркетинг на съдържанието е процесът на създаване и предоставяне на съдържание до крайните потребители, което е ценно и интересно за тях и отговаря на целите на вашия бизнес. Тази дейност е от ключово значение, за да имате лоялни и ангажирани потребители. Ако вие не им предоставите информацията, от която се нуждаят, те ще я намерят от други източници.

За да създадете доверие в своите потребители е важно съдържанието, което създавате, да е отражение на корпоративната ви идентичност, като същевременно отговаря на нуждите на вашите целеви групи. Изпълнявайки тези две условия, вие трайно бихте се превърнали в лидер на мнение.

Ключът към създаването на съдържание, което ще привлече потребителите или клиентите, е да им предоставите нещо, което е много привлекателно.

Първо трябва да се уверите, че платформата, на която предоставяте съдържанието, е сама по себе си привлекателна. Това важи както за официалната страница на бранда, така и за всички платформи, които поддържате под шапката на вашето корпоративно име.

На второ място, помислете за най-добрия начин да представите ново и полезно съдържание. Имате ли висококачествени изображения, които са модерни и подходящи? Може би това е шанс да продавате своя продукт или услуга. Форматирате ли съдържанието си по естетически начин? Препоръчително е да не продавате открито бизнеса си на потребителите, а да ги насочвате към уебсайта или социалните ви медии, където могат да научат повече или да информирате  читателя, че предлагате тази услуга.

Трето, трябва да сте сигурни, че създавате съдържание, което е ценно, различно и конструктивно. Тази информация ще подобри знанията и начина им на живот. Използвайте своя опит и го споделете с другите. Така те не само ще разберат, че имате опит, но и ще ви запомнят.

Ето какви полезни съвети споделят експертите от London School of PR (Лондонско училище по PR) за корпорациите при създаване на съдържание за бранда:

Не предоставяйте само информация за това, което продавате – Споделете вашето мнение и опит, все пак вие сте експертите в това, което предлагате и продавате. Хората се доверяват на хора и компании, с които лесно се идентифицират.

Напишете съдържание за клиентите си - Какво искат вашите клиенти? Дали те се интересуват от подобряване на уменията си или може би искат факти и цифри, които вие като професионалист можете да предоставите?

Създайте блог – Вероятно вече няколко пъти ви е бил зададен определен въпрос за компанията или продуктите ви. Може ли да му бъде отговорено в блог? Блогът е един успешен бизнес модел в маркетинга на съдържание, който доказано оказва положително влияние върху репутацията на бранда.

Пишете за вашия продукт - Подчертайте неговите предимства и ползи. Разкажете за начините, по които потребителите биха могли да използват продукта ви.

Създайте видео-съдържание - Създайте видеоклип, който можете да включите в уебсайта / блога си - хората реагират на визуално съдържание. Уверете се, че видеоклиповете ви са подробни, но кратки. Накарайте клиентите да искат да използват вашия продукт или услуга.

London School of PR предлага обучения в сферата на онлайн мениджмънт на репутацията, маркетинг на съдържанието и социални медии.

www.lspr.bg