Този курс е предназначен да ви помогне да развиете стратегия за вашия бизнес в сферата на социалните медии и маркетинга на съдържанието. Ще проучим различните платформи на социални медии, за да разберете кой микс е най-добър за вашите нужди и да научите най-добрите практики. Ще се научите как да следите какво казват хората за вашия бизнес (вашата организация и марки) онлайн и какви са начините за борба с негативни коментари.
Ще проучим казуси от успешни маркетингови промоции онлайн в различните платформи и как да ги използвате в разработването на свои собствени маркетингови стратегии в социалните медии.
Ще ви покажем също така как да използвате богатството на онлайн данните, как да измерите точно резултатите от кампаниите си и да повлияете на бъдещите стратегии на компанията.
Реална и виртуална учебна среда
Занятията на London School of Public Relations се провеждат едновременно присъствено в офиса на училището и онлайн в нашата собствена виртуална учебна зала. Участиците в курсовете ни имат възможност да избират кой вариант на обучение предпочитат.
Курсът се състои от 4 модула:
1 Онлайн мениджмънт на репутацията
- Комуникациите и променящите се бизнес модели
- Различни видове бизнес модели: връзки с потребителите; инфраструктура; продуктова иновация и т.н.
- Преглед на портфолиото от съществуващи технологични платформи и тяхната взаимозависимост: мобилни приложения, Twitter, YouTube, Facebook и т.н.
- Значението на корпоративната архитектура: корпоративни или продуктови брандове
- Реклама, внимание, иновации от „отворени източници”, социални медии
- Намаляващото влияние на традиционните медии
- Проблемът с безплатните неща
- Проблеми, свързани с размножаването на каналите за комуникация и тяхната комплексност
2 Корпоративни комуникации: задачи и инструменти
- Преглед на корпоративните комуникации
- Три основополагащи нива: организационни комуникации; управленски и маркетингови комуникации
- Как се интегрират дейностите
- Основни дейности, функции и цел на корпоративните комуникации
- Планиране на корпоративните комуникации
- Инструменти на корпоративните комуникации
- Вътрешни аспекти на корпоративните комуникации
- Заинтересовани групи и корпоративни комуникации
3 Influencer marketing
- Какво е влияние?
- Поставяне на цели на програмата за работа с инфлуенсъри.
- Разработване на стратегия за работа с инфлуенсъри.
- Създаване на съдържание.
- Как да намерим инфлуенсъри? Как да ги ангажираме?
- Активиране на служителите и EGC (employee-generated content).
- Измерване на резултатите.
- Примери за успешни кампании с инфлуенсъри.
4 Маркетинг на съдържанието
- Изграждане на стратегия за маркетинг на съдържанието
- Създаване на уникално съдържание
- Избор на правилните канали за вашето съдържание
- Планиране на позициониране на съдържанието
- Създаване на съдържание: писане, снимки, видео
- Как работи SEO за писмено (Google) и видео съдържание (YouTube/TikTok).
- Разпространение на съдържание
- Измерване и отчитане
За да получите брошурата на курса с пълна информация за програмата по дати, преподавателите и условията за записване, моля да изпратите имейл на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..