Социални медии и маркетинг на съдържанието

Този курс е предназначен да ви помогне да развиете стратегия за вашия бизнес в сферата на социалните медии и маркетинга на съдържанието. Ще проучим различните платформи на социални медии, за да разберете кой микс е най-добър за вашите нужди и да научите най-добрите практики. Ще се научите как да следите какво казват хората за вашия бизнес (вашата организация и марки) онлайн и какви са начините за борба с негативни коментари.

Ще проучим казуси от успешни маркетингови промоции онлайн в различните платформи и как да ги използвате в разработването на свои собствени маркетингови стратегии в социалните медии.

Ще ви покажем също така как да използвате богатството на онлайн данните, как да измерите точно резултатите от кампаниите си и да повлияете на бъдещите стратегии на компанията.

Реална и виртуална учебна среда

Занятията на London School of Public Relations се провеждат едновременно присъствено в офиса на училището и онлайн в нашата собствена виртуална учебна зала. Участиците в курсовете ни имат възможност да избират кой вариант на обучение предпочитат.

Курсът се състои от 4 модула:

1 Онлайн мениджмънт на репутацията

  • Комуникациите и променящите се бизнес модели
  • Различни видове бизнес модели: връзки с потребителите; инфраструктура; продуктова иновация и т.н.
  • Преглед на портфолиото от съществуващи технологични платформи и тяхната взаимозависимост: мобилни приложения, Twitter, YouTube, Facebook и т.н.
  • Значението на корпоративната архитектура: корпоративни или продуктови брандове
  • Реклама, внимание, иновации от „отворени източници”, социални медии
  • Намаляващото влияние на традиционните медии
  • Проблемът с безплатните неща
  • Проблеми, свързани с размножаването на каналите за комуникация и тяхната комплексност

2 Корпоративни комуникации: задачи и инструменти

  • Преглед на корпоративните комуникации
  • Три основополагащи нива: организационни комуникации; управленски и маркетингови комуникации
  • Как се интегрират дейностите
  • Основни дейности, функции и цел на корпоративните комуникации
  • Планиране на корпоративните комуникации
  • Инструменти на корпоративните комуникации
  • Вътрешни аспекти на корпоративните комуникации
  • Заинтересовани групи и корпоративни комуникации

3 Influencer marketing

  • Какво е влияние?
  • Поставяне на цели на програмата за работа с инфлуенсъри.
  • Разработване на стратегия за работа с инфлуенсъри.
  • Създаване на съдържание.
  • Как да намерим инфлуенсъри? Как да ги ангажираме?
  • Активиране на служителите и EGC (employee-generated content).
  • Измерване на резултатите.
  • Примери за успешни кампании с инфлуенсъри.

4 Маркетинг на съдържанието

  • Изграждане на стратегия за маркетинг на съдържанието
  • Създаване на уникално съдържание
  • Избор на правилните канали за вашето съдържание
  • Планиране на позициониране на съдържанието
  • Създаване на съдържание: писане, снимки, видео
  • Как работи SEO за писмено (Google) и видео съдържание (YouTube/TikTok).
  • Разпространение на съдържание
  • Измерване и отчитане