Комуникации, маркетинг и мениджмънт на репутацията

Комуникациите и маркетингът на всяка организация са от съществено значение за нейния бизнес успех. В днешния забързан дигитален свят фирмите трябва ефективно да комуникират своите предимства, за да се разграничават от конкуренцията. Стабилната маркетингова и комуникационна стратегия не само помага за постигането на тези цели, но също така насърчава лоялността на клиентите, повишава разпознаваемостта на марката и в крайна сметка стимулира растежа на бизнеса.

Този интензивен курс ви предоставя стратегии за изграждане и управление на комуникациите и защита на репутацията на бранда в днешния сложен медиен пейзаж. Научете се от експерти в индустрията как да създавате завладяващи разкази, да прилагате последователно позициониране на марката в различните комуникационни канали и да вземате решения, базирани на данни. Ще получите практически инструменти за подобряване на възприемането на бранда, насърчаване на доверието на публиката и навигиране в дигиталните платформи. Това практическо обучение ще ви помогне да бъдете умели в оформянето на общественото мнение и опазването на корпоративната репутация в една непрекъснато развиваща се комуникационна среда.

Едно от основните послания на курса е как практикуващите могат да се адаптират към новата технологична екосистема, изпълнена със социално влияние, мобилни приложения, изкуствен интелект и активно участие на клиентите. Акцентът е поставен върху проактивно, стратегическо управление на марките и тяхната комуникация с широк кръг от заинтересовани страни.

 

Реална и виртуална учебна среда

Занятията на London School of Public Relations се провеждат едновременно присъствено в офиса на училището и онлайн в нашата собствена виртуална учебна зала. Участиците в курсовете ни имат възможност да избират кой вариант на обучение предпочитат. 

Курсът продължава 4 месеца и се състои от 15 модула:

1 Въведение в комуникациите, маркетинга и управление на репутацията

Изграждане на стратегия за онлайн маркетинг
Създаване на уникално съдържание
AI инструменти за създаване на съдържание и как да ги използваме правилно
Избор на правилните канали за вашето съдържание
Планиране на позициониране на съдържанието
Създаване на съдържание: писане, снимки, видео
Как работи SEO за писмено (Google) и видео съдържание (YouTube/TikTok).
Разпространение на съдържание
Мониторинг и social listening
Измерване и отчитане

2 Онлайн мениджмънт на репутацията

Комуникациите и променящите се бизнес модели – влияние на изкуствения интелект
Различни видове бизнес модели: връзки с потребителите; инфраструктура; продуктова иновация и т.н.
Преглед на портфолиото от съществуващи технологични платформи и тяхната взаимозависимост
Значението на корпоративната архитектура: корпоративни или продуктови брандове
Реклама, внимание, иновации от „отворени източници”, изкуствен интелект
Намаляващото влияние на традиционните медии
Управление на онлайн репутацията и AI инструменти
Проблеми, свързани с размножаването на каналите за комуникация и тяхната комплексност
Оценяване на новите модели и възможности
Онлайн мониторинг и social listening

3 Корпоративни комуникации

Нови тенденции в корпоративните комуникации
Три основополагащи нива: организационни комуникации; управленски и маркетингови комуникации
Изкуствен интелект – възможност или заплаха?
Основни дейности, функции и цел на корпоративните комуникации
Планиране на корпоративните комуникации
Инструменти на корпоративните комуникации
AI инструменти и използването им в корпоративните комуникации
Комуникационни и репутационни одити
Вътрешни аспекти на корпоративните комуникации
Заинтересовани групи и корпоративни комуникации

4 Комуникационни стратегии: Структура и техники

Основи на стратегическото мислене: стратегически анализ, избор, изпълнение и оценяване
Комуникационни планове
Релевантно ли е стратегическото планиране?
Стратегическо намерение: ролята на визията и мисията
Вътрешни и външни анализи
Тактики и действия: примери на техники за ефективни комуникации
Оценяване на стратегическите планове
Бизнес анализ и PR проучвания
AI инструменти и как да ги използваме в корпоративните комуникации
Ролята на поведенческото таргетиране и възхода на невро-маркетинга

5 Ангажиране на заинтересованите страни и разработване на посланието

Риск, проблеми и стратегическо развитие при управлението на репутацията
Заинтересовани групи и целеви аудитории
Управление и анализ на заинтересованите групи: идентифициране, мапинг и анализ
Ангажиране на заинтересованите групи
Разработване на посланията – може ли изкуствения интелект да бъде полезен?
Оформяне, изпращане и доставяне на посланието
Преформяне на посланията
Стратегии за мениджмънт на репутацията онлайн: слушане и ангажиране
AI инструменти за създаване на съдържание и как да ги използваме правилно
Неправителствени организации и тяхното ангажиране

6 Връзки с медиите

Медии – тенденции и развитие
Какво прави една новина или PR история добри?
Как да работим с медиите
Важността на медийните стратегии за контрол върху репутацията
Техники на медиите: традиционни срещу социални медии
Изкуствен интелект и медии – тенденции, развитие, опасности
Социалните медии като новини: ролята на блогърите и други лидери на влияние
Защо даден материал е отхвърлен или просто игнориран
Идентифициране на аудитории и ключови заинтересовани страни
Как журналистите разследват своите истории

7 Анализ на корпоративния риск и заплахи

Важността на анализа и управлението на риска за корпоративната репутация
Ключови концепции, свързани с управлението на риска
Оценка на риска
Контрол на риска: планиране, смегчаване и мониторинг
Архитектура, стратегия и протоколи на риска
Пазарен, репутационен, инфраструктурен и финансово-генериран риск: зависимости и контрол
Стратегически мениджмънт на потенциалните проблеми: сканиране; идентифициране; мониторинг; анализ; мнения; изпълнение и оценяване
Анализ на потенциалните проблеми и заинтересовани групи
Стратегически анализи и ангажиране
AI инструменти, които можем да използваме за анализ на риска

8 Кризисен мениджмънт

Различни типове кризи и техните характеристики
Основни стадии на една криза
Пред-кризисно планиране: връзка с анализа на риска и проблемите
Акутна фаза: стратегически отговор, заинтересовани страни и изпращане на посланието
Роля и влияние на социалните медии по време на криза
Разрешение и фаза на възстановяване
Справяне с лошо-структурирани ситуации и неяснота по време на криза
Обичайни комуникационни грешки по време на криза
Използване на AI инструменти при прогнозен анализ на потенциални проблеми и кризи
Упражнение „Критично мислене”

9 Корпоративна идентичност и бранд мениджмънт

Развитие и репутация на бранда за формиране на корпоративната идентичност
Лого, слоган, опаковка и дизайн и тяхната роля при формиране на идентичност на бранда
Как да разработим марка от продукт
Критичната важност на позиционирането
AI инстументи в помощ на бранд мениджмънт и маркетинга
Архитектура на марката
Опаковка и устойчиво развитие
Бранд мениджмънт – стратегии за управление на марката
Опит и преживяване с марката
Интелектуална собственост на марката и управление на репутацията онлайн

10 Influencer marketing

Какво е влияние?
Поставяне на цели на програмата за работа с инфлуенсъри.
Разработване на стратегия за работа с инфлуенсъри.
Създаване на съдържание.
Как да намерим инфлуенсъри?
Как да ги ангажираме?
Изкуствен интелект и инфлуенсъри
Активиране на служителите и EGC (employee-generated content).
Измерване на резултатите.
Примери за успешни кампании с инфлуенсъри.

11 ESG и Корпоративна социална отговорност

Корпоративна социална отговорност, бизнес, общество и репутация
ESG (Environmental, Social and Governance – екологично, социално и корпоративно управление)
Преглед на основната терминология и концепции
Основни концепции и терминология: КСО; устойчиво развитие; корпоративно гражданство
Значението на „Зеления” маркетинг
Социални медии и влияние върху бизнеса и ESG
Ролята НПО и лидерите на мнение
Управление на заинтересованите групи и корпоративна устойчивост
Правителствени изисквания и стандарти
Метрики и не-финансова отчетност

12 Организиране на събития

Новата реалност на събитията
Присъствени, онлайн и хибридни събития
Изкуственият интелект в помощ на създаването и организиране на събития
Разработване на стратегия
Как да структурираме взаимоотношенията и да изпълним стратегията
Какво може да се обърка?
Влияние на социалните медии
Детайлен план и подизпълнители
Фактори за успех при организирането на събития
Управление на марката, събития и технологии

13 Вътрешни комуникации и ангажиране на служителите

Значението на вътрешните заинтересовани групи
Видове и форми на ангажираност на служителите
Стратегически аспекти на ангажираността и вътрешните комуникации: съответствие; послания на марката; стратегическо намерение и приоритети на заинтересованите страни; управление на промяната; спонсорство; КСО
Влияние на AI технологиите и социалните медии върху вътрешните комуникации и ангажираността на служителите
Представяне и управление на таланта
Mотивиране на служителите и вътрешни комуникации
Използване на социалните медии при ангажирането на служителите
Значение на корпоративната култура и ангажираност
Ангажиране на служителите във виртуална среда и при дистанционна работа
Вътрешни комуникации в международни компании и междукултурна среда

14 Създаване на employer branding стратегия

Създаване на работодателски бранд – employer branding
Дефиниране на Employer branding proposition
Комуникационен и репутационен одит
Идентифициране на аудитории и ключови заинтересовани страни
Разработване на точните послания
Създаване на съдържание – текст, снимки, видео
Влияние на AI технологиите и социалните медии върху работодателския бранд (employer brand)
Интегриране на стратегията за управление на човешките ресурси с корпоративните комуникации и със създаването на работодателски бранд
Значение на културата на компанията и вътрешните комуникации
Ролята на ангажиране на служителите за успеха на работодателския бранд

15Маркетинг на съдържанието

Изграждане на стратегия за онлайн маркетинг
Създаване на уникално съдържание
AI инструменти за създаване на съдържание и как да ги използваме правилно
Избор на правилните канали за вашето съдържание
Планиране на позициониране на съдържанието
Създаване на съдържание: писане, снимки, видео
Как работи SEO за писмено (Google) и видео съдържание (YouTube/TikTok).
Разпространение на съдържание
Мониторинг и social listening
Измерване и отчитане

За да получите брошурата на курса с пълна информация за програмата по дати, преподавателите и условията за записване, моля да изпратите имейл на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

 

Запиши се сега

Уеб дизайн и разработка - Paradox Interactive.
LSPR Всички права запазени © 2015