Комуникациите и маркетингът на всяка организация са от съществено значение за нейния бизнес успех. В днешния забързан дигитален свят фирмите трябва ефективно да комуникират своите предимства, за да се разграничават от конкуренцията. Стабилната маркетингова и комуникационна стратегия не само помага за постигането на тези цели, но също така насърчава лоялността на клиентите, повишава разпознаваемостта на марката и в крайна сметка стимулира растежа на бизнеса.
Този интензивен курс ви предоставя стратегии за изграждане и управление на комуникациите и защита на репутацията на бранда в днешния сложен медиен пейзаж. Научете се от експерти в индустрията как да създавате завладяващи разкази, да прилагате последователно позициониране на марката в различните комуникационни канали и да вземате решения, базирани на данни. Ще получите практически инструменти за подобряване на възприемането на бранда, насърчаване на доверието на публиката и навигиране в дигиталните платформи. Това практическо обучение ще ви помогне да бъдете умели в оформянето на общественото мнение и опазването на корпоративната репутация в една непрекъснато развиваща се комуникационна среда.
Едно от основните послания на курса е как практикуващите могат да се адаптират към новата технологична екосистема, изпълнена със социално влияние, мобилни приложения, изкуствен интелект и активно участие на клиентите. Акцентът е поставен върху проактивно, стратегическо управление на марките и тяхната комуникация с широк кръг от заинтересовани страни.
Реална и виртуална учебна среда
Занятията на London School of Public Relations се провеждат едновременно присъствено в офиса на училището и онлайн в нашата собствена виртуална учебна зала. Участиците в курсовете ни имат възможност да избират кой вариант на обучение предпочитат.
Курсът продължава 4 месеца и се състои от 15 модула:
1 Въведение в комуникациите, маркетинга и управление на репутацията
Създаване на уникално съдържание
AI инструменти за създаване на съдържание и как да ги използваме правилно
Избор на правилните канали за вашето съдържание
Планиране на позициониране на съдържанието
Създаване на съдържание: писане, снимки, видео
Как работи SEO за писмено (Google) и видео съдържание (YouTube/TikTok).
Разпространение на съдържание
Мониторинг и social listening
Измерване и отчитане
2 Онлайн мениджмънт на репутацията
Различни видове бизнес модели: връзки с потребителите; инфраструктура; продуктова иновация и т.н.
Преглед на портфолиото от съществуващи технологични платформи и тяхната взаимозависимост
Значението на корпоративната архитектура: корпоративни или продуктови брандове
Реклама, внимание, иновации от „отворени източници”, изкуствен интелект
Намаляващото влияние на традиционните медии
Управление на онлайн репутацията и AI инструменти
Проблеми, свързани с размножаването на каналите за комуникация и тяхната комплексност
Оценяване на новите модели и възможности
Онлайн мониторинг и social listening
3 Корпоративни комуникации
Три основополагащи нива: организационни комуникации; управленски и маркетингови комуникации
Изкуствен интелект – възможност или заплаха?
Основни дейности, функции и цел на корпоративните комуникации
Планиране на корпоративните комуникации
Инструменти на корпоративните комуникации
AI инструменти и използването им в корпоративните комуникации
Комуникационни и репутационни одити
Вътрешни аспекти на корпоративните комуникации
Заинтересовани групи и корпоративни комуникации
4 Комуникационни стратегии: Структура и техники
Комуникационни планове
Релевантно ли е стратегическото планиране?
Стратегическо намерение: ролята на визията и мисията
Вътрешни и външни анализи
Тактики и действия: примери на техники за ефективни комуникации
Оценяване на стратегическите планове
Бизнес анализ и PR проучвания
AI инструменти и как да ги използваме в корпоративните комуникации
Ролята на поведенческото таргетиране и възхода на невро-маркетинга
5 Ангажиране на заинтересованите страни и разработване на посланието
Заинтересовани групи и целеви аудитории
Управление и анализ на заинтересованите групи: идентифициране, мапинг и анализ
Ангажиране на заинтересованите групи
Разработване на посланията – може ли изкуствения интелект да бъде полезен?
Оформяне, изпращане и доставяне на посланието
Преформяне на посланията
Стратегии за мениджмънт на репутацията онлайн: слушане и ангажиране
AI инструменти за създаване на съдържание и как да ги използваме правилно
Неправителствени организации и тяхното ангажиране
6 Връзки с медиите
Какво прави една новина или PR история добри?
Как да работим с медиите
Важността на медийните стратегии за контрол върху репутацията
Техники на медиите: традиционни срещу социални медии
Изкуствен интелект и медии – тенденции, развитие, опасности
Социалните медии като новини: ролята на блогърите и други лидери на влияние
Защо даден материал е отхвърлен или просто игнориран
Идентифициране на аудитории и ключови заинтересовани страни
Как журналистите разследват своите истории
7 Анализ на корпоративния риск и заплахи
Ключови концепции, свързани с управлението на риска
Оценка на риска
Контрол на риска: планиране, смегчаване и мониторинг
Архитектура, стратегия и протоколи на риска
Пазарен, репутационен, инфраструктурен и финансово-генериран риск: зависимости и контрол
Стратегически мениджмънт на потенциалните проблеми: сканиране; идентифициране; мониторинг; анализ; мнения; изпълнение и оценяване
Анализ на потенциалните проблеми и заинтересовани групи
Стратегически анализи и ангажиране
AI инструменти, които можем да използваме за анализ на риска
8 Кризисен мениджмънт
Основни стадии на една криза
Пред-кризисно планиране: връзка с анализа на риска и проблемите
Акутна фаза: стратегически отговор, заинтересовани страни и изпращане на посланието
Роля и влияние на социалните медии по време на криза
Разрешение и фаза на възстановяване
Справяне с лошо-структурирани ситуации и неяснота по време на криза
Обичайни комуникационни грешки по време на криза
Използване на AI инструменти при прогнозен анализ на потенциални проблеми и кризи
Упражнение „Критично мислене”
9 Корпоративна идентичност и бранд мениджмънт
Лого, слоган, опаковка и дизайн и тяхната роля при формиране на идентичност на бранда
Как да разработим марка от продукт
Критичната важност на позиционирането
AI инстументи в помощ на бранд мениджмънт и маркетинга
Архитектура на марката
Опаковка и устойчиво развитие
Бранд мениджмънт – стратегии за управление на марката
Опит и преживяване с марката
Интелектуална собственост на марката и управление на репутацията онлайн
10 Influencer marketing
Поставяне на цели на програмата за работа с инфлуенсъри.
Разработване на стратегия за работа с инфлуенсъри.
Създаване на съдържание.
Как да намерим инфлуенсъри?
Как да ги ангажираме?
Изкуствен интелект и инфлуенсъри
Активиране на служителите и EGC (employee-generated content).
Измерване на резултатите.
Примери за успешни кампании с инфлуенсъри.
11 ESG и Корпоративна социална отговорност
ESG (Environmental, Social and Governance – екологично, социално и корпоративно управление)
Преглед на основната терминология и концепции
Основни концепции и терминология: КСО; устойчиво развитие; корпоративно гражданство
Значението на „Зеления” маркетинг
Социални медии и влияние върху бизнеса и ESG
Ролята НПО и лидерите на мнение
Управление на заинтересованите групи и корпоративна устойчивост
Правителствени изисквания и стандарти
Метрики и не-финансова отчетност
12 Организиране на събития
Присъствени, онлайн и хибридни събития
Изкуственият интелект в помощ на създаването и организиране на събития
Разработване на стратегия
Как да структурираме взаимоотношенията и да изпълним стратегията
Какво може да се обърка?
Влияние на социалните медии
Детайлен план и подизпълнители
Фактори за успех при организирането на събития
Управление на марката, събития и технологии
13 Вътрешни комуникации и ангажиране на служителите
Видове и форми на ангажираност на служителите
Стратегически аспекти на ангажираността и вътрешните комуникации: съответствие; послания на марката; стратегическо намерение и приоритети на заинтересованите страни; управление на промяната; спонсорство; КСО
Влияние на AI технологиите и социалните медии върху вътрешните комуникации и ангажираността на служителите
Представяне и управление на таланта
Mотивиране на служителите и вътрешни комуникации
Използване на социалните медии при ангажирането на служителите
Значение на корпоративната култура и ангажираност
Ангажиране на служителите във виртуална среда и при дистанционна работа
Вътрешни комуникации в международни компании и междукултурна среда
14 Създаване на employer branding стратегия
Дефиниране на Employer branding proposition
Комуникационен и репутационен одит
Идентифициране на аудитории и ключови заинтересовани страни
Разработване на точните послания
Създаване на съдържание – текст, снимки, видео
Влияние на AI технологиите и социалните медии върху работодателския бранд (employer brand)
Интегриране на стратегията за управление на човешките ресурси с корпоративните комуникации и със създаването на работодателски бранд
Значение на културата на компанията и вътрешните комуникации
Ролята на ангажиране на служителите за успеха на работодателския бранд
15Маркетинг на съдържанието
Създаване на уникално съдържание
AI инструменти за създаване на съдържание и как да ги използваме правилно
Избор на правилните канали за вашето съдържание
Планиране на позициониране на съдържанието
Създаване на съдържание: писане, снимки, видео
Как работи SEO за писмено (Google) и видео съдържание (YouTube/TikTok).
Разпространение на съдържание
Мониторинг и social listening
Измерване и отчитане
За да получите брошурата на курса с пълна информация за програмата по дати, преподавателите и условията за записване, моля да изпратите имейл на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..