Brand management & Employer branding

Основната цел на курса по Brand management & Employer branding е да предостави на участниците необходимите знания как марките могат и следва да бъдат управлявани  така, че да се подобри преживяването на потребителите и стойността на марката. Централна тема е как социалните медии и нарастващата сила на социалното влияние формират комуникациите на марката, като за целта има и нов модул Influencer marketing. Специално внимание се отделя на изкуствения интелект и използването му в комуникациите с различните заинтересовани страни.

Участниците ще преминат през процеса на развитие на един продукт в марка и ще бъдат разгледани такива важни елементи като цели и ползи на бранда. Специално внимание се обръща върху значимостта на стратегическото мислене при управлението на марката, като се фокусира върху позициониране, мисия, идентичност, ангажираност на заинтересованите групи и удължаване на живота на марката. Курсът също разглежда как да се създаде запомнящо се бранд преживяване.

Лекторите ще споделят своя практически опит както по отношение на мениджмънта на марките, така и относно специфичността на изграждането на имиджа на добър работодател и ще представят успешни стратегии и кампании на различни компании и сфери на бизнеса.  По време на обучението ще бъдaт представени бизнес казуси от реалния живот от широк спектър от индустрии, за да се предостави на участниците по-добро разбиране за текущите и сложни предизвикателства в областта на brand management & employer branding. Курсът ще разгледа най-добрите практики от водещи организации, които могат да бъдат приложени към предизвикателствата, с които се сблъсква вашата организация.

За кого е предназначен курса:

Маркетинг специалисти
Employer branding мениджъри
HR-мениджъри
Комуникационни мениджъри

Курсът продължава два месеца и се състои от 6 практически обучения с водещи специалисти от български и международни компании и организации.

1 Корпоративна идентичност и бранд мениджмънт

  • Развитие и репутация на бранда за формиране на корпоративната идентичност
  • Лого, слоган, опаковка и дизайн и тяхната роля при формиране на идентичност на бранда
  • Как да разработим марка от продукт
  • Критичната важност на позиционирането
  • AI инстументи в помощ на бранд мениджмънт и маркетинга
  • Архитектура на марката
  • Опаковка и устойчиво развитие
  • Бранд мениджмънт – стратегии за управление на марката
  • Опит и преживяване с марката
  • Интелектуална собственост на марката и управление на репутацията онлайн

2 Комуникационни стратегии: Структура и техники

  • Основи на стратегическото мислене: стратегически анализ, избор, изпълнение и оценяване
  • Комуникационни планове
  • Релевантно ли е стратегическото планиране?
  • Стратегическо намерение: ролята на визията и мисията
  • Вътрешни и външни анализи
  • Тактики и действия: примери на техники за ефективни комуникации
  • Оценяване на стратегическите планове
  • Бизнес анализ и PR проучвания
  • AI инструменти и как да ги използваме в корпоративните комуникации
  • Ролята на поведенческото таргетиране и възхода на невро-маркетинга

3 Онлайн мениджмънт на репутацията

  • Комуникациите и променящите се бизнес модели – влияние на изкуствения интелект
  • Различни видове бизнес модели: връзки с потребителите; инфраструктура; продуктова иновация и т.н.
  • Преглед на портфолиото от съществуващи технологични платформи и тяхната взаимозависимост
  • Значението на корпоративната архитектура: корпоративни или продуктови брандове
  • Реклама, внимание, иновации от „отворени източници”, изкуствен интелект
  • Намаляващото влияние на традиционните медии
  • Управление на онлайн репутацията и AI инструменти
  • Проблеми, свързани с размножаването на каналите за комуникация и тяхната комплексност
  • Оценяване на новите модели и възможности
  • Онлайн мониторинг и social listening

4 Корпоративни комуникации

  • Нови тенденции в корпоративните комуникации
  • Три основополагащи нива: организационни комуникации; управленски и маркетингови комуникации
  • Изкуствен интелект – възможност или заплаха?
  • Основни дейности, функции и цел на корпоративните комуникации
  • Планиране на корпоративните комуникации
  • Инструменти на корпоративните комуникации
  • AI инструменти и използването им в корпоративните комуникации
  • Комуникационни и репутационни одити
  • Вътрешни аспекти на корпоративните комуникации
  • Заинтересовани групи и корпоративни комуникации

5 Вътрешни комуникации и ангажиране на служителите

  • Значението на вътрешните заинтересовани групи
  • Видове и форми на ангажираност на служителите
  • Стратегически аспекти на ангажираността и вътрешните комуникации: съответствие; послания на марката; стратегическо намерение и приоритети на заинтересованите страни; управление на промяната; спонсорство; КСО
  • Влияние на AI технологиите и социалните медии върху вътрешните комуникации и ангажираността на служителите
  • Представяне и управление на таланта
  • Mотивиране на служителите и вътрешни комуникации
  • Използване на социалните медии при ангажирането на служителите
  • Значение на корпоративната култура и ангажираност
  • Ангажиране на служителите във виртуална среда и при дистанционна работа
  • Вътрешни комуникации в международни компании и междукултурна среда

6 Създаване на employer branding стратегия

  • Създаване на работодателски бранд – employer branding
  • Дефиниране на Employer branding proposition
  • Комуникационен и репутационен одит
  • Идентифициране на аудитории и ключови заинтересовани страни
  • Разработване на точните послания
  • Създаване на съдържание – текст, снимки, видео
  • Влияние на AI технологиите и социалните медии върху работодателския бранд (employer brand)
  • Интегриране на стратегията за управление на човешките ресурси с корпоративните комуникации и със създаването на работодателски бранд
  • Значение на културата на компанията и вътрешните комуникации
  • Ролята на ангажиране на служителите за успеха на работодателския бранд

За да получите брошурата на курса с пълна информация за програмата по дати, преподавателите и условията за записване, моля да изпратите имейл на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

 

Запиши се сега

Уеб дизайн и разработка - Paradox Interactive.
LSPR Всички права запазени © 2015