Основната цел на курса по Brand management & Employer branding е да предостави на участниците необходимите знания как марките могат и следва да бъдат управлявани така, че да се подобри преживяването на потребителите и стойността на марката. Централна тема е как социалните медии и нарастващата сила на социалното влияние формират комуникациите на марката, като за целта има и нов модул Influencer marketing. Специално внимание се отделя на изкуствения интелект и използването му в комуникациите с различните заинтересовани страни.
Участниците ще преминат през процеса на развитие на един продукт в марка и ще бъдат разгледани такива важни елементи като цели и ползи на бранда. Специално внимание се обръща върху значимостта на стратегическото мислене при управлението на марката, като се фокусира върху позициониране, мисия, идентичност, ангажираност на заинтересованите групи и удължаване на живота на марката. Курсът също разглежда как да се създаде запомнящо се бранд преживяване.
Лекторите ще споделят своя практически опит както по отношение на мениджмънта на марките, така и относно специфичността на изграждането на имиджа на добър работодател и ще представят успешни стратегии и кампании на различни компании и сфери на бизнеса. По време на обучението ще бъдaт представени бизнес казуси от реалния живот от широк спектър от индустрии, за да се предостави на участниците по-добро разбиране за текущите и сложни предизвикателства в областта на brand management & employer branding. Курсът ще разгледа най-добрите практики от водещи организации, които могат да бъдат приложени към предизвикателствата, с които се сблъсква вашата организация.
За кого е предназначен курса:
Маркетинг специалисти
Employer branding мениджъри
HR-мениджъри
Комуникационни мениджъри
Курсът продължава два месеца и се състои от 6 практически обучения с водещи специалисти от български и международни компании и организации.
1 Корпоративна идентичност и бранд мениджмънт
- Развитие и репутация на бранда за формиране на корпоративната идентичност
- Лого, слоган, опаковка и дизайн и тяхната роля при формиране на идентичност на бранда
- Как да разработим марка от продукт
- Критичната важност на позиционирането
- AI инстументи в помощ на бранд мениджмънт и маркетинга
- Архитектура на марката
- Опаковка и устойчиво развитие
- Бранд мениджмънт – стратегии за управление на марката
- Опит и преживяване с марката
- Интелектуална собственост на марката и управление на репутацията онлайн
2 Комуникационни стратегии: Структура и техники
- Основи на стратегическото мислене: стратегически анализ, избор, изпълнение и оценяване
- Комуникационни планове
- Релевантно ли е стратегическото планиране?
- Стратегическо намерение: ролята на визията и мисията
- Вътрешни и външни анализи
- Тактики и действия: примери на техники за ефективни комуникации
- Оценяване на стратегическите планове
- Бизнес анализ и PR проучвания
- AI инструменти и как да ги използваме в корпоративните комуникации
- Ролята на поведенческото таргетиране и възхода на невро-маркетинга
3 Онлайн мениджмънт на репутацията
- Комуникациите и променящите се бизнес модели – влияние на изкуствения интелект
- Различни видове бизнес модели: връзки с потребителите; инфраструктура; продуктова иновация и т.н.
- Преглед на портфолиото от съществуващи технологични платформи и тяхната взаимозависимост
- Значението на корпоративната архитектура: корпоративни или продуктови брандове
- Реклама, внимание, иновации от „отворени източници”, изкуствен интелект
- Намаляващото влияние на традиционните медии
- Управление на онлайн репутацията и AI инструменти
- Проблеми, свързани с размножаването на каналите за комуникация и тяхната комплексност
- Оценяване на новите модели и възможности
- Онлайн мониторинг и social listening
4 Корпоративни комуникации
- Нови тенденции в корпоративните комуникации
- Три основополагащи нива: организационни комуникации; управленски и маркетингови комуникации
- Изкуствен интелект – възможност или заплаха?
- Основни дейности, функции и цел на корпоративните комуникации
- Планиране на корпоративните комуникации
- Инструменти на корпоративните комуникации
- AI инструменти и използването им в корпоративните комуникации
- Комуникационни и репутационни одити
- Вътрешни аспекти на корпоративните комуникации
- Заинтересовани групи и корпоративни комуникации
5 Вътрешни комуникации и ангажиране на служителите
- Значението на вътрешните заинтересовани групи
- Видове и форми на ангажираност на служителите
- Стратегически аспекти на ангажираността и вътрешните комуникации: съответствие; послания на марката; стратегическо намерение и приоритети на заинтересованите страни; управление на промяната; спонсорство; КСО
- Влияние на AI технологиите и социалните медии върху вътрешните комуникации и ангажираността на служителите
- Представяне и управление на таланта
- Mотивиране на служителите и вътрешни комуникации
- Използване на социалните медии при ангажирането на служителите
- Значение на корпоративната култура и ангажираност
- Ангажиране на служителите във виртуална среда и при дистанционна работа
- Вътрешни комуникации в международни компании и междукултурна среда
6 Създаване на employer branding стратегия
- Създаване на работодателски бранд – employer branding
- Дефиниране на Employer branding proposition
- Комуникационен и репутационен одит
- Идентифициране на аудитории и ключови заинтересовани страни
- Разработване на точните послания
- Създаване на съдържание – текст, снимки, видео
- Влияние на AI технологиите и социалните медии върху работодателския бранд (employer brand)
- Интегриране на стратегията за управление на човешките ресурси с корпоративните комуникации и със създаването на работодателски бранд
- Значение на културата на компанията и вътрешните комуникации
- Ролята на ангажиране на служителите за успеха на работодателския бранд
За да получите брошурата на курса с пълна информация за програмата по дати, преподавателите и условията за записване, моля да изпратите имейл на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..