Публикации

Вашият личен бранд е по-важен от всякога

Влиятелният личен бранд е синоним на успех. Хората се интересуват повече от това да следват други хора, отколкото да следват компании. Човешката връзка често създава ниво на доверие, което е по-силно от всяка връзка, която една компания може да постигне.

Живеем в безпрецедентни времена. Никога досега в историята на човечеството една криза не е засягала всяка компания, от всяка индустрия, навсякъде по света. Пандемията от Covid-19 засегна всички бизнеси. Сега повече от всякога марките се оказват под микроскоп - начинът, по който комуникират, как се отнасят със служителите си и услугите, които предлагат през този исторически период, са решения, взети от лидерите на компаниите. Решенията, които тези лидери вземат сега, може да ги последват до края на професионалния им живот.

Влиятелен личен бранд не може да бъде изграден за една нощ, но може да бъде разрушен за това време. Нужни са години постоянство, отдаденост и автентичност, за да изградите репутация, която да ви откроява.

Може би си задавате въпроса: „Как да създам моя личен бранд?“  Отговорът се крие в простотата. Бъдете себе си! Основата за изграждане на силен личен бранд се крие в способността да демонстрирате възможно най-естествено своите умения, страст, ценности и вярвания.

Процесът на създаване на личен бранд може да бъде обобщен в 3 стъпки:

  • Намерете своята уникалност - нещо, което ще ви отличи от повечето хора.
  • Изградете репутацията си въз основа на нещата, с които искате да бъдете известни - Не забравяйте винаги да бъдете автентични!
  • Определете целевите си аудитории и разработете стратегия за непрекъснато взаимодействие с тях.

Автентичността, последователността и постоянството са ключа към постигането на успех. Или както е казал Джеф Безос: „Вашият личен бранд е това, което хората казват за вас, когато вие не сте в стаята.“

Сега е времето да започнете да изграждате своя личен бранд, ако вече не сте го направили. Сега, повече от всякога, светът търси лидери.

Следващият курс „Личен бранд и репутация“ на London School of Public Relations започва на 20 октомври.