PR индустрията непрекъснато се променя. Най-голямо въздействие има дигиталната революция и по-специално социалните медии. Да бъдеш дигитално грамотен е задължително за всеки, който се насочва към PR професията. Ето нашия списък с 5 важни промени, които повлияха на PR индустрията.
PR специалистите са експерти в комуникациите и разбират как репутацията на марката е ключова за успеха на компанията. Те участват в справянето с кризи и са силни в изграждането на ангажиращи взаимоотношения.
PR индустрията непрекъснато се променя и разбирането на социалните медии и дигиталните комуникации е от решаващо значение.
Ето нашия списък с пет важни промени, които повлияха на PR-а:
1. Разказването на истории чрез медии като YouTube, изпреварва традиционните медии
YouTube достига до повече аудитория от всяка друга телевизионна мрежа. Марките могат бързо да споделят съдържание, което позволява на потребителите лесно да се ангажират и да взаимодействат с вашата марка. Това добавя ново измерение на ангажираност и емоционална връзка между публиката и брандовете. За марките това означава многоизмерна свързаност с ангажирана и целева аудитория.
2. Повишена ангажираност чрез социалните медии
Традиционното прес-съдържание се превърна в дигитално съдържание. Twitter, Facebook, LinkedIn и Instagram са ключови инструменти за общуване на марките със своите аудитории. Диалогът сега е трипосочна улица, между потенциални и напускащи клиенти. Това може да изложи марката на рискове. Осъзнаването как да общувате онлайн, когато сте изложени на такива рискове и да предадете посланието си е от решаващо значение за брандовете. PR-ите трябва да са наясно с предимствата, но и с клопките в изграждането на репутация.
3. Последователите на блогърите и влогърите продължават да растат
Google е първото място, където отиваме за отзиви и препоръки. Блогърите и влогърите играят важна роля в популяризирането на вашата марка. Наличието на връзки с правилните блогъри гарантира, че положителните послания се споделят с множество аудитории. Този личен слой на одобрение на марката е изключително въздействащ. Доверието и лоялността се засилват от личния подход, който блогърите и влогърите предават на своите последователи. Връзките с влиятелните блогъри вече са част от ролята на PR-а в управлението на марки. Което е свързано със съвет номер 4.
4. Инфлуенсърите имат значение
Инфлуенсър маркетингът е една от най-използваните тактики в наши дни и всички големи PR-и знаят, че инфлуенсърите имат потенциала да достигнат до повече хора. Инфлуенсърите изграждат силни и лоялни последователи. Работата с тях може да бъде чудесен начин да представите марката си и да получите доверие от по-широка аудитория.
5. Изкуствен интелект
Всяка индустрия ще се нуждае от инструменти за анализ на данни, за да остане конкурентоспособна. Компания с отлични прогнозни анализи ще има значително предимство при намаляване на разходите и обслужване на клиенти пред компания, която гадае кога търсенето ще бъде най-високо. Науката за данните, машинното обучение и изкуственият интелект трябва да улеснят връзките с обществеността за повечето компании, от прогнозирането кога интересът на клиентите ще бъде най-висок до идентифицирането на потенциални кризи и тяхното смекчаване.
За да научите повече за предизвикателствата пред PR професията и как да се справяте с тях, запишете се на следващия курс „PR и мениджмънт на репутацията“ на London School of Public Relations. Повече информация на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..